facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové hostované služby Microsoft Online

Microsoft na českém trhu představil nové hostované služby Microsoft Online. Posiluje tak svou roli na poli cloud computingu a přichází se zajímavou alternativou přístupu k informačním technologiím. Základním přínosem pro malé a střední firmy je možnost nahradit náročnou firemní IT infrastrukturu nákupem potřebného softwaru ve formě služby, za kterou firma platí pravidelný poplatek. Služby Microsoft Online zahrnují Microsoft Exchange Online, Office SharePoint Online, Office Communications Online a Office Live Meeting.Nové řešení je zajímavou příležitostí zejména pro malé a střední firmy a začínající podnikatele, protože umožňuje rychlý přístup k profesionálním řešením. Vedle toho nákup softwaru jako služby firmám snižuje investice do serverových a infrastrukturních produktů a potřebného hardwaru a šetří náklady na pravidelné aktualizace a správu.



Hlavním rozdílem služeb Microsoft Online oproti klasické infrastruktuře je skutečnost, že data společnosti nejsou uložena na firemním serveru, ale v jednom ze šesti speciálně vybudovaných zabezpečených datových center Microsoftu (v rámci Evropy v Dublinu a Amsterodamu), ke kterým klient přistupuje prostřednictvím webového prohlížeče nebo přímo z klientských aplikací jako například Outlook, Word nebo Excel. O veškerou údržbu, správu, aktualizace, zálohování, ochranu proti virům, šifrování a maximální dostupnost se pak stará přímo Microsoft. Bezpečnost a ochrana dat je zajištěna antivirovým a antispamovým nástrojem Microsoft Forefront Security, který zákazník získá v ceně balíčku služeb.

 

Více informací o novém řešení BPOS naleznete na http://www.microsoft.com/online.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.