facebook LinkedIN LinkedIN - follow

NESS Czech představí Ness Content Office

Společnost Ness Technologies představí na veletrhu NAB Exhibition Ness Content Office, novou verzi svého řešení pro management obchodních vztahů v oblasti médií, a Media Business Framework, komplexní nabídku flexibilních, celosvětově dostupných služeb a produktových řešení pro mediální, vysílací a vydavatelské společnosti. Platforma Ness Content Office (doposud známá pod názvem iRights) pomáhá mediálním společnostem (televizní stanice, vydavatelství, filmová studia a hudební vydavatelství) při správě autorských práv, obchodních kontraktů a vyplácení autorských honorářů. Nová verze 6 představuje výrazné rozšíření produktové funkcionality, z čehož budou těžit zejména uživatelé, kteří chtějí integrovat a automatizovat zpracování autorských práv a kontraktů a výplaty honorářů.



Nová verze Ness Content Office obsahuje vylepšený platební modul, který je postaven na systému pro výplatu honorářů společnosti FremantleMedia. Tento nový modul nyní obsahuje funkce pro správu produkčních honorářů, včetně sekundárních plateb a doplatků tantiém.

 

Na veletrhu představí Ness Technologies také Media Business Framework, komplexní nabídku služeb a technologií, které budou dostupné prostřednictvím celosvětové sítě poboček společnosti. Media Business Framework zahrnuje služby konzultací a outsourcingu při vývoji softwarových produktů, systémové integraci a vývoji aplikací, a navíc také vlastní řešení, jako je Ness Content Office, doplněné o řešení pro archivaci.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.