facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Embarcadero uvádí ToolCloud

ToolCloud zjednodušuje dostupnost, správu a dodávání softwarových nástrojů

Společnost Embarcadero uvedla na trh Embarcadero ToolCloud – produktivnější způsob, jakým zákazníci mohou spravovat a dodávat své softwarové nástroje. Jedná se o odlehčený serverový software pro podnikové sítě, který administrátorům umožňuje centrálně spravovat nástroje Embarcadero, nastavovat a zajišťovat licenční politiku, přidělovat a dodávat nástroje prostřednictvím sítě jednotlivým uživatelům. ToolCloud též nabízí pro všechny produkty Embarcadero i variantu InstantOn, s jejíž pomocí mohou uživatelé na svých počítačích používat celou škálu nástrojů podle své okamžité potřeby s tou výhodou, že není třeba produkty předem instalovat, produkty se spouští okamžitě a nedojde k žádným konfliktům.



ToolCloud poskytuje správu licencí a přehledy jejich použití a zajišťuje shodu s podnikovými normami a nařízeními i tím, že sleduje a zajišťuje dodržování licenční politiky. Dovolí uživatelům provozovat různé verze stejného nástroje vedle sebe, aniž by nastaly jakékoli konflikty. Možnosti ToolCloud jsou standardně poskytovány pro síťové pojmenované a pro síťové souběžné licence sady nástrojů Embarcadero All-Access; nejnověji jsou však k dispozici i pro jednotlivé produkty Embarcadero, jako například DBArtisan, ER/Studio, Rapid SQL, Delphi, C++Builder a ostatní.

 

ToolCloud nabízí:

  • Dostupnost na vyžádání – ToolCloud dodává nástroje i formou InstantOn, takže uživatelé mohou jediným klikem okamžitě spustit nástroj Embarcadero na svém počítači bez předchozí instalace, bez zápisu do registrů a bez konfliktů aplikací či knihoven dll. InstantOn dovolí okamžité spuštění produktu i v chráněných a uzamčených prostředích stolních počítačů, u kterých jsou jakékoli instalace dalšího software problémem.
  • Výkazy využívání a zprávy – ToolCloud poskytuje sledování jednotlivých licencí podle uživatelů, produktů a skupin, takže správci okamžitě vědí, kolik licencí je využíváno, kdy a kým.
  • Zjednodušenou správa licencí – centralizovaná správa licencí je daleko jednodušší, protože všechny licence nástrojů se ovládají z jediného místa. Správce může bez omezení určovat, kdo má přístup k jakému software a může jednoduše přiřazovat licence jednotlivým uživatelům a provádět další změny.
  • Dostupnost více verzí každého nástroje – ToolCloud spravuje všechny verze InstantOn, takže uživatelé mohou pracovat s předchozími verzemi nástrojů; například pro práci se staršími verzemi databázových systémů a na starších projektech. Více verzí mohou spouštět bez předchozí instalace a bez konfliktů na pracovní stanici a nemusí se zdržovat časově náročnými instalacemi či odstraňováním různých verzí stejných produktů. ToolCloud pro ně zároveň automaticky stahuje veškeré nové verze produktů, takže se uživatelé vůbec nemusí zabývat zjišťováním dostupnosti nových verzí a jejich pořizováním.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.