facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Compuware podporuje ITIL verzi 3

compuware_itil_739.jpgSpolečnost Compuware oznámila, že její řešení Vantage IT Service Management (ITSM) podporuje ITIL verzi 3 pro automatické měření služeb a zlepšování kvality. Řešení Compuware Vantage podporuje správu služeb s použitím pokročilých technik Six Sigma a pomáhá firmám zlepšit dodávku IT služeb. Aplikuje pokročilé techniky Six Sigma do správy IT služeb, zvyšuje produktivitu a snižuje rizika při podnikání. Compuware ITSM rovněž kvantifikuje zkrácení návratnosti investic, identifikuje slabá místa v IT a chyby a stanovuje priority pro zlepšování služeb.

ITIL (Information Technology Infrastructure Library) shrnuje nejlepší postupy nezávisle na výrobci a pomáhá firmám dodávat IT služby vysoké kvality. Verze 3 je poslední aktualizací ITILu, a přináší významné novinky. Six Sigma je obecně uznávaná metodologie pro zvyšování kvality služeb, která se doplňuje s ITIL. Obě tyto metodiky – přičemž zásady Six Sigma již využívá řešení Compuware Vantage - pomáhají IT, aby se více integrovalo s podnikáním a zlepšuje dodávku služeb během životního cyklu.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.