Compuware podporuje ITIL verzi 3

compuware_itil_739.jpgSpolečnost Compuware oznámila, že její řešení Vantage IT Service Management (ITSM) podporuje ITIL verzi 3 pro automatické měření služeb a zlepšování kvality. Řešení Compuware Vantage podporuje správu služeb s použitím pokročilých technik Six Sigma a pomáhá firmám zlepšit dodávku IT služeb. Aplikuje pokročilé techniky Six Sigma do správy IT služeb, zvyšuje produktivitu a snižuje rizika při podnikání. Compuware ITSM rovněž kvantifikuje zkrácení návratnosti investic, identifikuje slabá místa v IT a chyby a stanovuje priority pro zlepšování služeb.

ITIL (Information Technology Infrastructure Library) shrnuje nejlepší postupy nezávisle na výrobci a pomáhá firmám dodávat IT služby vysoké kvality. Verze 3 je poslední aktualizací ITILu, a přináší významné novinky. Six Sigma je obecně uznávaná metodologie pro zvyšování kvality služeb, která se doplňuje s ITIL. Obě tyto metodiky – přičemž zásady Six Sigma již využívá řešení Compuware Vantage - pomáhají IT, aby se více integrovalo s podnikáním a zlepšuje dodávku služeb během životního cyklu.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.