Citrix představil samoobsluhu s aplikacemi

Společnost Citrix Systems představila aplikaci Citrix Dazzle, první samoobslužnou virtuální výkladní skříň s podnikovými aplikacemi. Aplikace Dazzle poskytuje podnikovým zaměstnancům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu samoobslužný přístup k široké řadě aplikací, desktopů a obsahu, takže si mohou vybrat přesně to, co potřebují, a kdy to potřebují. Aplikace Dazzle efektivně funguje jako virtuální výkladní skříň stávající infrastruktury pro poskytování aplikací pro více než 200 000 podnikových zákazníků, kteří již používají produkty řady Citrix Delivery Center jako jsou Citrix XenApp a Citrix XenDesktop.



Společnost Citrix Systemstaké na konferenci Citrix Synergy 2009 také oznámila, že zpřístupní nový jednoduchý softwarový klient Citrix Receiver, se kterým bude přístup na virtuální desktopy i aplikace na kterémkoli zařízení stejně snadný jako zapnout televizi. Klient Citrix Receiver se podobá receiveru pro satelit nebo kabelovou televizi v rámci televizního vysílání a umožňuje IT organizacím poskytovat desktopy a aplikace jako službu na vyžádání pro kterékoli zařízení na kterémkoli místě. Pokud mají zaměstnanci klienta Citrix Receiver, nemusí si oddělení IT dělat starosti s tím, zda pracují v kanceláři na PC, doma na počítači Mac nebo na cestách na telefonu iPhone. Tento přístup oddělením IT zásadně zjednodušuje správu desktopů a koncovým uživatelům dává výrazně větší flexibilitu a nezávislost při výběru místa a času práce.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.