Bellman uvedl novou verzi IS TaskPool

Společnost Bellman představila novou verzi informačního systému TaskPool 2.4, svého webového řešení pro správu firemních úkolu. Díky svému konceptu organizace požadavků do poolů usnadňuje TaskPool všem uživatelům mít přehled o jejich práci a plnění úkolů, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolů. Lze jej tak použít například pro HelpDesk, správu zakázek či reklamací, správu obchodních případů nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru nebo formou pronájmu na serveru Bellman Group (ASP - Application Service Provider).



Novinky ve verzi 2.4:

  • SLA modul, který umožňuje definovat parametry servisních smluv. Každá smlouva může definovat řadu parametrů, např. různé pracovní časy, požadované časy pro odpověď či splnění požadavku, různé priority, eskalační schémata a další.
  • Modul znalostní báze - Knowledge Base výrazně usnadňuje práci řešitelů a výkon servisního týmu. Řešitelé mohou vyhledávat řešení, mohou vkládat připravené texty do odpovědí zákazníkům. Zákazníci mohou také sami vyhledávat odpovědi na své otázky. Díky libovolné parametrizaci otázek a odpovědí jsou široké možnosti konfigurace a vyhledávání. Vzhled portálu je plně konfigurovatelný.
  • Integrace s dalšími IS – TaskPool je možné propojit s jinými IS několika způsoby. Mezi základní způsob propojení patří propojení pomocí datových SQL-dotazů. Další možností je komunikace pomocí strukturovaných e-mailů.
  • Kompletně přepracovaná knihovna helpdesku. Byly vytvořeny javascriptové knihovny a knihovny stylů. Tvorba helpdeskového rozhraní je nyní snažší a poskytuje mnohem více možností. Mj. je možné psát vlastní funkce pro ověření, vkládat více příloh a další.
  • Pomocí emailové reportů je možné informovat v pravidelných intervalech určité lidi o stavu vybraných tasků, aniž by museli vstupovat do IS Taskpool

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.