facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Bellman uvedl novou verzi IS TaskPool

Společnost Bellman představila novou verzi informačního systému TaskPool 2.4, svého webového řešení pro správu firemních úkolu. Díky svému konceptu organizace požadavků do poolů usnadňuje TaskPool všem uživatelům mít přehled o jejich práci a plnění úkolů, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolů. Lze jej tak použít například pro HelpDesk, správu zakázek či reklamací, správu obchodních případů nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru nebo formou pronájmu na serveru Bellman Group (ASP - Application Service Provider).



Novinky ve verzi 2.4:

  • SLA modul, který umožňuje definovat parametry servisních smluv. Každá smlouva může definovat řadu parametrů, např. různé pracovní časy, požadované časy pro odpověď či splnění požadavku, různé priority, eskalační schémata a další.
  • Modul znalostní báze - Knowledge Base výrazně usnadňuje práci řešitelů a výkon servisního týmu. Řešitelé mohou vyhledávat řešení, mohou vkládat připravené texty do odpovědí zákazníkům. Zákazníci mohou také sami vyhledávat odpovědi na své otázky. Díky libovolné parametrizaci otázek a odpovědí jsou široké možnosti konfigurace a vyhledávání. Vzhled portálu je plně konfigurovatelný.
  • Integrace s dalšími IS – TaskPool je možné propojit s jinými IS několika způsoby. Mezi základní způsob propojení patří propojení pomocí datových SQL-dotazů. Další možností je komunikace pomocí strukturovaných e-mailů.
  • Kompletně přepracovaná knihovna helpdesku. Byly vytvořeny javascriptové knihovny a knihovny stylů. Tvorba helpdeskového rozhraní je nyní snažší a poskytuje mnohem více možností. Mj. je možné psát vlastní funkce pro ověření, vkládat více příloh a další.
  • Pomocí emailové reportů je možné informovat v pravidelných intervalech určité lidi o stavu vybraných tasků, aniž by museli vstupovat do IS Taskpool

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.