facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Avaya uvádí software Intelligent Presence

Společnost Avaya představila software Intelligent Presence. Avaya Intelligent Presence sbírá a integruje informace o dostupnosti lidí, které sbírá z různých platforem na různých protokolech, a poskytuje pohled na status pracovníka. Ten může být poskytnut operátorům i procesním aplikacím a zlepšuje tak součinnost obchodních aktivit. Server Intelligent Presence kombinuje informace o dostupnosti z telefonu, desktopu a aplikací od Avaya a ze zdrojů třetích stran, jako jsou Microsoft, IBM a další, a propojuje standardní průmyslové protokoly včetně SIP/SIMPLE a XMPP. Automaticky aktualizuje informace o dostupnosti a zároveň umožňuje uživatelům i podnikům nastavit pravidla pro správu informací o dostupnosti. Uživatel tak může například nastavit, kdo ho může kontaktovat a jakými prostředky. Server Intelligent Presence pracuje na škálovatelné, víceprotokolové platformě Jabber Extensible Communications Platform (Jabber XCP).



 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.