Automatitace podnikových procesů

Společnost IBM oznámila nový software, který pomůže organizacím automatizovat jejich podnikové procesy a tím přispěje ke snížení jejich provozních nákladů a spotřeby papíru. S novým nástrojem IBM Rational Requirements Composer, založeným na platformě Jazz, nabývá dokumentace větší vizualizace prostřednictvím převedení čar a textů na elektronické diagramy. IBM Rational Requirements Composer navíc převádí požadavky sepsané na papíře na storyboardy podobné těm, které se využívají při výrobě filmů. Tyto storyboardy mohou být globálně sdíleny ve firemních i outsourcovaných týmech, které tak mohou spolupracovat na webu, což přispívá ke snižování spotřeby papíru v organizaci.



Funkce aplikace IBM Rational Requirements Composer pro spolupráci omezují rizika díky možnostem provázánosti informací, tagování a podpoře real-time komunikace ve stylu webu 2.0, které pomáhají dosahovat konsenzu mezi všemi úrovněmi řízení a IT zahrnutými do projektu. Prostřednictvím technologické platformy IBM Jazz zjednodušuje aplikace IBM Rational Requirements Composer přístup všech manažerů k projektovým požadavkům bez ohledu na to, kde na světě se právě nachází.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.