AuditPro 7.1 přináší 30 vylepšení

Od začátku října 2012 byla po úvodním betatestování uvolněna nová verze AuditPro 7.1. Nová verze přináší více než 30 vylepšení a funkcí zaměřených zejména na oblast výkonnosti koncových uživatelů a provázanost s vnitrofiremními procesy. Naprostou novinkou je podpora platformy Android, a to jak pro přehled o aplikacích instalovaných v mobilních zařízeních zaměstnanců, tak jako aplikace pro snadnou inventuru majetku prostřednictvím modulu čárových kódů.



Mezi další klíčové změny patří:

  • Přepracovaný vteřinový monitoring aplikací a využívání svěřeného IT vybavení. Klientovi poskytne dokonalý přehled o aplikacích a programech, které zaměstnanci ke své práci opravdu potřebují. Statistiky reálně využívaných aplikací lze nově zpracovávat za libovolné časové období – od vteřin až po měsíce a roky. 
  • Nové detailní a souhrnné pohledy na efektivitu uživatelů, a to jak ve známém AuditPro přehledu, tak v řadě nových reportů, zaměřených právě na koncové uživatele. Nově je v AuditPro 7.1 také benchmarking, který manažerům umožní vzájemně porovnávat výkonnost jednotlivých uživatelů a oddělení.
  • Vylepšená práce s automatizovanými výstupy aplikace a možnost vytváření workflow požadavků na základě událostí v DashBoardu, který lze nově provázat s AuditPro HelpDeskem a kalendářem. 
  • S finančním reportem v AuditPro lze snadno odhalit skrytou hodnotu nevyužitého softwaru, vyhodnotit nejnákladnější producenty a dodavatele a rozhodnout se díky tomu o nejvhodnější alokaci zdrojů.

 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.