facebook LinkedIN LinkedIN - follow

AuditPro 7.1 přináší 30 vylepšení

Od začátku října 2012 byla po úvodním betatestování uvolněna nová verze AuditPro 7.1. Nová verze přináší více než 30 vylepšení a funkcí zaměřených zejména na oblast výkonnosti koncových uživatelů a provázanost s vnitrofiremními procesy. Naprostou novinkou je podpora platformy Android, a to jak pro přehled o aplikacích instalovaných v mobilních zařízeních zaměstnanců, tak jako aplikace pro snadnou inventuru majetku prostřednictvím modulu čárových kódů.



Mezi další klíčové změny patří:

  • Přepracovaný vteřinový monitoring aplikací a využívání svěřeného IT vybavení. Klientovi poskytne dokonalý přehled o aplikacích a programech, které zaměstnanci ke své práci opravdu potřebují. Statistiky reálně využívaných aplikací lze nově zpracovávat za libovolné časové období – od vteřin až po měsíce a roky. 
  • Nové detailní a souhrnné pohledy na efektivitu uživatelů, a to jak ve známém AuditPro přehledu, tak v řadě nových reportů, zaměřených právě na koncové uživatele. Nově je v AuditPro 7.1 také benchmarking, který manažerům umožní vzájemně porovnávat výkonnost jednotlivých uživatelů a oddělení.
  • Vylepšená práce s automatizovanými výstupy aplikace a možnost vytváření workflow požadavků na základě událostí v DashBoardu, který lze nově provázat s AuditPro HelpDeskem a kalendářem. 
  • S finančním reportem v AuditPro lze snadno odhalit skrytou hodnotu nevyužitého softwaru, vyhodnotit nejnákladnější producenty a dodavatele a rozhodnout se díky tomu o nejvhodnější alokaci zdrojů.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.