facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Ahold má nový Intranet

Společnost ET NETERA vytvořila a spustila pro společnost AHOLD Czech Republic Intranet postavený na CMS (Content Management System) jNetPublish, který by měl výrazně zefektivnit a zjednodušit přístup a práci s informacemi uvnitř společnosti. Nový intranet společnosti Ahold nahradil původní intranet, který také pocházel z dílny Et netera. Smyslem nové implementace bylo vybudovat zcela nový systém s aplikacemi a novým obsahem, který by lépe odpovídal aktuálním interním komunikačním potřebám zákazníka s více než 14.500 zaměstnanci.

Intranet funguje jako rozcestník na interní aplikace a každodenní informační zdroj zaměstnanců napříč celou společností. Obsahuje například fulltextové vyhledávání, adresář zaměstnanců, video a fotogalerie, a diskuzní fóra. Každé oddělení má svou část intranetu, kterou si samo spravuje. Nový intranet byl spuštěn nad jednotnou instalací CMS jNetPublish, čímž se podařilo docílit propojení všech elektronických komunikačních kanálů společnosti Ahold. V jednom prostředí jsou nyní uložena data pro externí komunikaci, tj. pro weby společnosti, tak také pro interní komunikaci.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.