facebook LinkedIN LinkedIN - follow

BTV PLAST nasadí IS mySAP All-in-One

sap_btv_708.jpgSpolečnost AIMTEC dodá nový informační systém pro firmu BTV Plast v Jablonci nad Nisou, která si jako nejvhodnější řešení zvolila branžové řešení mySAP All-in-One pro dodavatele automobilového průmyslu – SAPPY.CAR postavené na technologické platformě systému mySAP ERP a reflektující specifické požadavky tohoto odvětví. Systém přispěje ke zlepšení řízení kompletní logistiky, výroby a controllingu.

Mezi hlavní cíle nasazení nového systému pak patří zejména snížení pracnosti při řízení a zpracování informací, zejména zákaznických odvolávek a řízení expedice, které díky přednastaveným šablonám bude probíhat přesně podle požadavků jednotlivých zákazníků – automobilek. Další ušetření manuální a administrativní práce se očekává při plánování výroby a nákupu přímého materiálu a při řízení interních logistických procesů, které budou podporovány systémem jednoznačné identifikace pomocí čárových kódů a mobilních RF terminálů. Aktuální informace o pohybu materiálu a zásob celým výrobním procesem navíc zajistí potřebné informace pro systém zpětné sledovatelnosti, který je často vyžadován zákazníky BTV Plastu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.