facebook LinkedIN LinkedIN - follow

ATS Inspect pro sledování kvality ve výrobě

ATS pokračuje ve vývoji svého softwarového řešení pro sběr dat a řízení operací vizuální kvality pod názvem ATS Inspect a uvádí na trh jeho nejnovější verzi 5.5. ATS Inspect je navržen na snížení nákladů souvisejících se zmetkovitostí, opravami, reklamacemi a úzkými místy ve výrobě. ATS Inspect je nástroj pro sběr, analýzu a reporting vad, zejména pak v takových místech procesů, které ovlivňují výslednou kvalitu výroby (výroba součástek, montáž). Díky zohlednění zákaznických požadavků a aplikací nejnovějších trendů v oblasti řízení kvality obsahuje tato verze nespočet nových funkcí a rozšíření dosavadních vlastností.



Pro zefektivnění práce operátorů výrobních linek byly propojeny referenční dokumenty (jako např. textové soubory, soubory v PDF či obrázky) s otázkami v kontrolních seznamech. Tento seznam vidí operátor, který odpovídá na kontrolní otázky v modulu Data Collect. Dále byla přidána možnost zapnutí filtru dotazů. Díky němu si může operátor zobrazit např. pouze ty otázky, které ještě nebyly zodpovězeny a nebo obsahují specifickou odpověď.

 

Zákazníci, kteří pracují s databázemi Oracle, nyní uvítají všechny nejnovější funkce zavedené od verze 4.1. Potěší jistě absence komplexního portingu a absence jakýchkoliv mezivrstev. ATS Inspect je přímo integrován mezi software a data.

 

Do databáze lze nyní přidat i položky v jazycích, které obsahují např. asijské znaky. To znamená, že aplikace pro sběr dat zobrazí údaje mimo jiné v jazycích jako čínština, japonština nebo korejština.

 

Na aplikačním serveru se dají spouštět některé služby víceúrovňově. Díky tomu mohou tyto služby pracovat s různými databázemi.

 

Služba ohlašování událostí může být nastavena tak, aby zasílala zprávy založené na výskytu určitých informací, výjimečných událostí nebo situací v průběhu produkce buď z pohledu času nebo množství. Dřív existovalo jedno samostatné hlášení pro každý sledovaný úsek. Nově lze nastavit jedno hlášení, které zastřeší všechny sledované úseky.

 

Došlo i ke zlepšení procesu instalace v několika oblastech. Pro názornější představu: více intuitivní přístup má nyní metoda, kdy se spojují referenční dokumenty se součástkami, námitkami a opravami. Při procházení seznamu kontrolních otázek v modulu Admin, lze nyní filtrovat údaje pomocí vyhledávacího políčka.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?