Trend Micro zdokonalil Worry-Free Security

Společnost Trend Micro představuje novou verzi produktu Trend Micro Worry-Free Business Security s novými funkcemi pro blokování virů, spywaru, spamu a webových hrozeb dřív, než mohou zasáhnout podnikové sítě. Filtrování URL přidává další vrstvu ochrany proti webovým hrozbám za pomoci aktivního blokování nevhodných či rizikových webových serverů, případně stránek s jinou než obchodní tématikou. Uživatelé mohou nakonfigurovat sílu filtru, pravidla a rozvržení pracovní doby a volna. Nový Smart Protection Network-Powered Smart Scan provádí kontroly svižněji a rychleji se aktualizuje, aby dokázal rozpoznat a odstranit rostoucí počet hrozeb a zároveň minimalizoval dopady na výkon chráněných počítačů.



Díky technologiím kontroly reputace souborů Smart Protection Network dokáže Smart Scan zastavit nejrůznější hrozby. Většina detekčních technologií (až 80 % ve srovnání s tradičními nástroji) je uložená na lokálním serveru zabezpečení a nástroj k nim přistupuje podle potřeby. Díky jejich uchování mimo lokální PC a servery se prodlužuje životnost hardwaru a zabraňuje se postupnému zpomalování počítačů.

 

NOVÝ Smart Protection Network-Powered Smart Feedback, další speciální technologie Trend Micro, zajišťuje jednoduchou automatickou zpětnou vazbu, která posílá bezpečnostní informace a události zpět společnosti Trend Micro, kde jsou rychle analyzovány a na jejich základě jsou prováděny aktualizace zajišťující okamžitou ochranu všech zákazníků. Inteligentní zpětná vazba rychleji identifikuje nové hrozby, a umožňuje tak pohotově chránit uživatele.

 

Vylepšená verze nástroje Worry-Free Remote Manager je další součástí portfolia produktů a řešení Trend Micro a nabízí integrovanou instalaci s produktem Worry-Free Business Security 6.0. Worry-Free Remote Manager podporuje také Trend Micro InterScan Messaging Hosted Security pro zastavení spamu a dalších e-mailových hrozeb dřív, než proniknou do chráněné sítě. Umožňuje partnerům při počáteční instalaci Worry-Free Business Security snadno přidávat zákazníky do své konzoly.

 

Mezi nové funkce Worry-Free Business Security 6.0 patří také:

  • Nová prevence hrozeb z USB zařízení automaticky chrání PC a servery před útokem z infikovaných USB zařízení a zabraňuje automatickému spouštění a šíření hrozeb obchodními sítěmi. Hrozby z přenosných médií, jako jsou USB flashdisky, jsou na vzestupu a malé podniky si nemohou dovolit tento potenciální zdroj infekce ignorovat.
  • Nově vylepšený bezpečnostní kontrolním panel umožňuje společnosti Trend Micro nabídnout malým podnikům řešení bez nutnosti administrace. Stav lze snadno zjistit jediným pohledem. Kontrolky na kontrolním panelu si mohou uživatelé uspořádat tak, aby se rychle zorientovali v aktuální situaci, a tak minimalizovali čas a energii věnované analyzování stavu zabezpečení počítačů.

 

Worry-Free Business Security 6.0 chrání také podniky s nejnovějšími systémy Windows Essential Server Solutions: Microsoft Small Business Server 2008 (pro malé podniky s méně než 75 PC) a Microsoft Essential Business Server 2008 (pro střední podniky s méně než 300 osobními počítači). Chrání také uživatele Microsoft Exchange 2007 v operačních systémech Windows Server 2008.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.