facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Symantec zabezpečuje přístup k e-mailu přes web

Symantec_OnDemand_729.jpgSpolečnost Symantec ohlásila aplikaci Symantec On-Demand Protection for Outlook Web Access 3.0, která poskytne zákazníkům bezpečné virtuální prostředí pro přístup k poštovním schránkám, kalendářům a souborům aplikace Outlook a jejich správu prostřednictvím webu. Aplikace Symantec On-Demand Protection automaticky poskytuje agenta On-Demand Agent, který pomáhá zabránit úniku dat a prosazovat podnikové zásady zabezpečení bez předinstalace softwaru nebo provádění trvalých změn ve vzdálených koncových bodech.

Virtuální pracovní plocha vytvořená aplikací Symantec On-Demand Protection pomáhá zabránit úniku důvěrných dat z nespravovaných počítačů tím, že vytváří bezpečné prostředí, které šifruje data a po skončení relace odstraňuje soubory. Tím se snižuje riziko úniku informací neúmyslným zanecháním dat v souborech mezipaměti a dočasných souborech. Kontrola integrity hostitele zaručuje, že nespravované koncové body, které se pokoušejí připojit k podnikovým sítím, mají přiměřenou ochranu a nainstalovaný bezpečnostní software. Aplikace Symantec On-Demand Protection provádí předem definované kontroly, které zaručují, že je nainstalovaný aktuální software antivirové ochrany, ochrany před spywarem, brány firewall a aktualizací Service Pack. Aplikace Symantec On-Demand Protection obsahuje také modul detekce škodlivého kódu na základě chování, který blokuje hrozby jako programy zaznamenávající stisky kláves a programy pro zachycení údajů na obrazovce. Aplikace Symantec On-Demand Protection poskytuje bezpečný virtuální pracovní prostor, do kterého je naklonována pracovní plocha koncového bodu a tím je oddělena od původní pracovní plochy.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.