facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Sophos přináší jednotnou správu hrozeb

do podnikových prostředí

Sophos rozšířil svoji nabídku produktů a služeb pro oblast síťové bezpečnosti o tři nová zařízení. První dvě, Sophos UTM 525 a Sophos UTM 625, jsou zařízení určená pro jednotnou správu hrozeb. Třetí zařízení, Sophos RED 50, umožňuje nasadit ucelené a centrálně spravované řešení jednotné správy hrozeb na středně velkých firemních pobočkách. Nová zařízení umožňují dosáhnout až 300% nárůstu v propustnosti firewallů na 40 Gb/s. Jednotlivá zařízení určená pro jednotnou správu hrozeb lze přímo v terénu rozšiřovat pomocí výměnných LAN modulů a tak je přizpůsobit konkrétním výkonnostním požadavkům prakticky libovolně velké společnosti. Takto možné splnit i požadavky na připojení více síťových prvků plně využívajících výhod desetigigabitového ethernetu.



Sophos RED 50 je zařízení umožňující bezpečné připojení poboček bez nutnosti lokálního nastavování. Nový model ve srovnání se svým předchůdcem RED 10 nabízí významné zvýšení výkonu, lepší možnosti připojení a nové funkce. Dosažitelná propustnost překračující hodnotu 300 Mb/s je desetkrát vyšší než v případě modelu předchozího. Sophos RED 50 tedy představuje ideální řešení pro společnosti, které potřebují přenášet velké soubory, realizovat každodenní zálohování či zajistit ochranu sítí na velkých pobočkách.

 

Sophos RED 50 disponuje nejen čtyřmi gigabitovými porty použitelnými v režimu přepínače, ale také dvojicí gigabitových WAN portů. Ty lze využít pro realizaci dvou současných připojení k internetu s podporou rozkládání zátěže či k zajištění záložního připojení pro případ nedostupnosti připojení k vnější síti na jednom z WAN portů. Obě tyto vlastnosti jsou pro firemní zákazníky s velkými pobočkami velmi důležité.


 
Daktela
  

- Inzerce -

Kde snižují náklady firmy se správně nastavenými ERP systémy?

Tématem poslední doby se stávají úspory, které přináší společnostem správně zvolené a implementované ERP systémy. Nejde jen o často zmiňované zvýšení efektivity výroby nebo zlepšení poskytované služby. Podnikové systémy přináší i spoustu skrytých úspor v nákladech.

  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

Helios
- inzerce -