- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
SODATSW aktualizoval své produkty
Nové verze Desktop Security System AreaGuard a Desktop Management System OptimAccess
Společnost SODATSW uvádí na trh aktualizované verze svých hlavních produktů – Desktop Security System AreaGuard a Desktop Management System OptimAccess. Nové verze nástrojů k ochraně dat šifrováním a managementu stanic přinesou uživatelům podstatné zlepšení úrovně zabezpečení jejich informačních infrastruktur. Desktop Security System AreaGuard je pokročilým nástrojem, sloužícím k zabezpečení klíčových dat uložených v podnikové infrastruktuře. Systém AreaGuard zajišťuje plně transparentní šifrování veškerých důležitých informací bez ohledu na jejich fyzické umístění. Data jsou tak bez omezení dostupná svým uživatelům a přitom je vyloučeno jejich odcizení, ať už ze serveru, z klientské stanice, prostřednictvím firemního výměnného média, nebo odposlechnutím v průběhu přenosu. AreaGuard dokáže chránit klíčové informace rovněž v případě, kdy jiná řešení selhávají – při odcizení hardwaru.
Desktop Management System OptimAccess je systém sloužící k zajištění zabezpečení, dálkové správy a administrace klientských pracovních stanic v podnikovém prostředí. Umožňuje velmi precizně vymezit oprávnění a restrikce jednotlivým uživatelům a jejich skupinám, auditovat obsah počítače i práci s ním, vyhodnocovat efektivitu zaměstnanců stejně tak, jako například provádět dálkovou instalaci a servis jednotlivých PC. Díky němu je tak možné ušetřit čas a prostředky spojené s administrací rozsáhlých infrastruktur.
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce