Řešení HP předchází webovým útokům

Společnost HP oznámila uvedení nové zásadní verze svých softwarových produktů pro zabezpečení aplikací. Nové produkty jsou součástí sady softwaru a služeb HP Application Security Center, která firmám zajišťuje vyšší bezpečnost jejich webových aplikací. Pomáhá odhalovat, napravovat a předcházet bezpečnostním chybám, které by mohli zneužít hackeři.



Mezi nové produkty patří:

  • HP Assessment Management Platform 8.0 – distribuovaná, škálovatelná platforma pro testování zabezpečení webových aplikací, která pomáhá zákazníkům snižovat náklady a rizika spojená s podnikovými aplikacemi.
  • HP WebInspect 8.0 – pomáhá zákazníkům důkladně analyzovat složité webové aplikace. Nová verze přináší možnosti rychlého, přesného testování a nápravy zabezpečení pro webové aplikace včetně aplikací postavených na nových technologiích webu 2.0.
  • HP Software-as-a-Service (SaaS) Project Services for Application Security Center – ucelené řešení udržované a spravované společností HP, které pomáhá zákazníkům rychle a ekonomicky výhodně implementovat iniciativy zabezpečení aplikací.

 

S novými produkty od HP mohou IT manažeři priorizovat bezpečnostní problémy identifikací aktiv a dat, jež jsou pro jejich podnik nejdůležitější. Omezené bezpečnostní prostředky tak mohou zaměřit na problémy s největším dopadem. Tímto způsobem mohou organizace například priorizovat bezpečnostní úsilí na aplikace související s transakcemi platebními kartami a zajistit jejich shodu s bezpečnostními směrnicemi Payment Card Industry (PCI).

 

HP Assessment Management Platform 8.0 pomáhá zákazníkům vytvořit centrum excelence pro zabezpečení aplikací. Malý tým odborníků na zabezpečení v takovém centru analyzuje výsledky bezpečnostních testů implementovaných pracovníky, kteří nemusejí mít bezpečnostní odbornost.

 

HP Assessment Management Platform 8.0 pomáhá zákazníkům:

  • Priorizovat bezpečnostní problémy na základě potřeb podniku a soustředit tak omezené prostředky na nejpotřebnější oblasti.
  • Zabezpečit více aplikací s malým týmem specializovaných odborníků na zabezpečení aplikací. Model centra excelence podporují nové reportovací funkce a také další vylepšení, která umožňují uživatelům sledovat průběh vzdáleného prověřování.

 

Softwarové produkty HP WebInspect 8.0 a HP Assessment Management Platform 8.0, které jsou založeny na stejném kódu testování a reportování, pomohou zákazníkům:

  • Vyhledávat a opravovat bezpečnostní slabiny v aplikacích webu 2.0 pomocí statických analytických funkcí pro aplikace postavené na platformě Adobe Flash a pomocí trasování dynamických aplikací na platformě JavaScript/Ajax.
  • Automatizovat prověrky, které bylo dříve možné provádět pouze ručně, díky podpoře aplikací Java Model View Control a novým funkcím hloubkového prověřování, které odhalí více bezpečnostních chyb.
  • Ušetřit čas díky automatizovaným funkcím pro rychlejší vyhodnocení a díky zabudovaným reportovacím funkcím.

 

Nové služby HP SaaS for Application Security Center Project Services zahrnují úplné prověřování a penetrační testy. Jejich účelem je:

  • Doplnit práci bezpečnostních týmů zákazníka v rámci kritických projektů nebo v období špičky.
  • Poskytnout odbornost prověřování technologií webu 2.0. • Nabídnout služby pro vytvoření efektivní praxe prověřování a sladění zabezpečení webových aplikací, která bude fungovat napříč celou firmou.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.