facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Novell uvádí Access Manager 3.1

Společnost Novell uvádí novou verzi řešení správy přístupu - Access Manager 3.1. Novell Access Manager 3.1 díky technické spolupráci Novellu s Microsoftem nabízí podporu specifikace WS-Federation, jednoho ze standardů pro interoperabilní přístup a autentizaci, který umožňuje organizacím snadno a bezpečně sdílet podniková data ve smíšených IT prostředích. Uživatelům z partnerských firem a organizací, které využívají jiné adresářové služby než Windows, mohou správci zabezpečení IT pomocí nástroje Novell Access Manager umožnit jednotné přihlašování k webovým produktům Microsoftu jako je například Microsoft Office SharePoint.



Novell Access Manager poskytuje bezpečný a jednoduchý způsob, jak spojit identity z jakéhokoli LDAP adresáře do infrastruktury Microsoftu, takže si zákazník nemusí kupovat samostatný produkt pro sjednocení identit. Tato časově a ekonomicky úsporná funkce je důležitá pro organizace, které potřebují, aby jejich řešení správy přístupu podporovalo širokou řadu platforem a adresářových služeb v komplexních počítačových prostředích s produkty různých výrobců.

 

Novell Access Manager 3.1 zjednodušuje a chrání online sdílení majetku tím, že pomáhá zákazníkům kontrolovat přístup k webovým i tradičním podnikovým aplikacím. Důvěryhodní uživatelé získají na základě ověření bezpečný přístup k portálům, webovému obsahu a podnikovým aplikacím, zatímco správci IT získají centralizovanou správu autentizace a přístupových oprávnění na základě zásad.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.