Novell oznámil řešení Sentinel 6

sentinel6_722.jpgSpolečnost Novell oznámila celosvětovou dostupnost řešení Sentinel 6, produktu pro správu bezpečnostních událostí v reálném čase. Sentinel 6 je významným vylepšením produktu předchozí generace a obsahuje nové vlastnosti, jako je zjednodušená platforma správy událostí, která usnadňuje nasazení a používání, zlepšená správa pracovních postupů a sledování metod nápravy, výkonný korelační nástroj pro účinnější monitorování bezpečnosti a snížení rizika a užší integrace s řešeními správy identit Novellu, jako je Novell Identity Manager a Novell Access Manager.

Sentinel 6 je softwarová aplikace podnikové třídy, která automatizuje proces shromažďování, analýzy, korelace a vytváření zpráv z dat o zabezpečení a shodě s předpisy, aby tak pomohla zákazníkům identifikovat a reagovat na bezpečnostní incidenty a narušení stanovených strategií zabezpečení. V rámci celého podniku poskytuje integrovaný přehled o událostech, které se týkají bezpečnosti a shody s předpisy a zobrazuje v reálném čase informace ze zařízení, aplikací a fyzických bezpečnostních zařízení do jediné konzole. Vyskytne-li se narušení bezpečnosti nebo porušení definované bezpečnostní strategie, zabudovaný pracovní postup metod nápravy umožňuje správcům IT okamžitě reagovat na základě předem určených úloh, regulačních požadavků a obchodní strategie. Zároveň vytváří systém hlášení pro ověřování zákonných předpisů a podporu požadavků interního auditu.

 
  

- PR -

Promise Group CSP: váš náskok s Microsoftem

Digitální byznys se neustále mění. Kdo chce růst, potřebuje silné zázemí, jistotu a chytrá řešení, která fungují v praxi. V Promise Group CSP neslibujeme zaručené cesty k úspěchu, ale pomáháme je tvořit vám přímo na míru. Jsme jedním z 20 největších CSP distributorů Microsoftu na světě a držíme přes 50 % tržního podílu prodeje Azure.

  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.