facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Microsoft zvyšuje bezpečnost sdílení dat

Microsoft představil nové bezpečnostní produkty prozabezpečení dat v rámci firemní komunikace. Nové produkty Forefront Protection 2010 pro platformu Microsoft Office SharePoint Server 2010 a Active Directory Federation Services 2.0 (AD FS 2.0) pro Windows Server zajišťují bezpečnou podnikovou spolupráci odkudkoliv a v kterémkoliv čase. Firmy tak díky těmto produktům mohou efektivněji komunikovat v rámci svého podniku, s partnery a zákazníky, a to i v případě využívání hostovaných řešení provozovaných prostřednictvím cloud computingu.

Bezpečnostní produkt Forefront Protection 2010 pro SharePoint poskytuje antivirovou ochranu a zároveň zabraňuje uživatelům nahrávat nebo stahovat infikované dokumenty, prohlížet nevhodný obsah na internetu či citlivé informace. Pro zjednodušení správy obsahuje Forefront Protection 2010 pro SharePoint vestavěnou konzoli pro správu, předdefinované náhledy při prohledávání škodlivých souborů a virů v reálném čase, statistiky počtu virů a automatické aktualizace podpisu.

Bezplatná služba Active Directory Federation Services 2.0 pro Windows Server usnadňuje společnostem komunikaci a spolupráci uvnitř i vně podniku při zajištění nízkých nákladů na provoz a vysokých požadavků na zabezpečení. Produkt poskytuje všem podnikům rychlou a ekonomickou reakci na měnící se potřeby tím, že umožňuje využití nové koncepce provozu informačních technologií formou cloud computingu nebo service oriented architecture (SOA).

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.