McAfee se zaměřuje na středně velké firmy

McAfee_SIG_724.jpgSpolečnost McAfee oznámila svůj záměr věnovat více pozornosti rychle rostoucímu trhu bezpečnostních produktů pro podniky střední velikosti. Pro podporu svého obnoveného zaměření na mid-market uvedla produkt Secure Internet Gateway 3000. Jde o nový přírůstek do rodiny kombinovaných bezpečnostních zařízení pro e-mail a web, který je určen speciálně pro středně velké společnosti do 200 uživatelů. Secure Internet Gateway 3000 nabízí ochranu nové generace před spamem, viry a nebezpečnými webovými stránkami.

Kromě Secure Internet Gateway 3000, nabízí McAfee produktovou řadu Total Protection. V ní zahrnuté produkty poskytují flexibilitu včetně onsite či hostovaných možností správy. To firmám přinese plné pokrytí rizik a nabídne hostované bezpečnostní služby, včetně firewallu, ochrany před viry, spywarem, spamem i phishingem – vše v jediném řešení. Jak Secure Internet Gateway 300, tak Total Protection nyní obsahují McAfee SiteAdvisor pro ochranu před webovým malwarem, jako je adware, spyware, viry a phishingové podvody. Tradičně jsou URL filtrovací produkty postaveny na základě blokování přístupu na stránky s nepřípustným obsahem. SiteAdvisor naproti tomu pokrývá všechny kategorie webových stránek a analyzuje jejich chování, aby určil úroveň rizika. I zdánlivě „čisté“ stránky, jako jsou například prodejní weby, mohou představovat zdroj nechtěného spamu a pop-upů.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.