Bezpečné úložiště citlivých informací

TrustPort vydává novou aplikaci pro platformy iPhone, iPad a Android

TrustPort vydává novou aplikaci pod názvem Portunes, bezpečné úložiště všech citlivých informací. Tato freewarová aplikace je určena pro iPhone, iPad a platformu Android. Software je také součástí firemních produktů TrustPort Internet Security, TrustPort Total Protection and TrustPort Tools. Portunes je aplikace, která chrání citlivá data uživatele, jako jsou například informace o kreditních kartách, bankovních účtech, uživatelských jménech a heslech, PINy, soukromé poznámky atd.



Všechna data jsou šifrována (256-bit AES) a chráněna heslem proti hackerům a malwaru na všech stranách. Data jsou bezpečně uložena v cloudu. Heslo uživatele je zabezpečeno a je přístupné z počítače s operačním systémem Windows 7, 8, Vista. Údaje jsou synchronizovány s mobilním zařízením přes cloudové úložiště Dropbox. Uživatelské rozhraní bylo přizpůsobeno počítačům s operačním systémem Windows a prostředí iPhone OS. Aplikace je kompatibilní s dotykovými displeji. Portunes rovněž umožňuje rychlé vyhledávání v nahraných datech.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.