Značení skladu a sběr dat pro Model Obaly Opava

Společnost KODYS navrhla a dodala řešení značení skladových lokací speciálními předtištěnými etiketami výrobci obalů Model Obaly Opava. Celý regálový sloupec je identifikován pomocí jedné víceúrovňové etikety umístěné na prvním nosníku regálu v pohodlné výšce pro snímání kódu. Na etiketě je několik čárových kódů a každý identifikuje jedno patro regálu. Snadnou orientaci v kódech umožňuje přiřazení odlišné barvy pro jednotlivá patra. Zákazník oceňuje ergonomické umístění čárových kódů na etiketě našikmo, což mu zaručuje sejmutí pouze požadovaného kódu, nikoliv kódů umístěných vedle.



Na volné plochy bylo použito speciální řešení pro značení betonových podlah. Jedná se o hliníkové tabulky, které se upevňují speciálními šrouby do podlahy. V rámu tabulky je nalepena robustní etiketa umístěná v prohlubni tabulky, čímž je chráněná před mechanickým namáháním.

 

KODYS dále dodal vozíkové terminály Motorola VC5090 s online připojením a bezdrátové snímače LS3578. Skladníci, kteří využívají manipulační techniku, mohou s touto technologií nyní pohodlněji snímat čarové kódy z palet a podlahových etiket. Velká přehledná obrazovka jim umožňuje rychlé a pohodlné zobrazování dat a pomocí bezdrátovému snímači čarového kódu i zadávat. Všechny vozíkové i mobilní terminály jsou vzdáleně spravovány a aktualizovány systémem pro vzdálenou správu Motorola MSP 3.0. Pracovníci oddělení IT díky němu mohou terminály velmi rychle zkonfigurovat a poskytovat vzdálenou podporu uživatelům.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.