ARBES automatizuje nebankovní půjčky v ACEMA Credit

Společnost ARBES Technologies nasadila svůj bankovní systém ARBES OBS ve společnosti ACEMA Credit. S jeho pomocí může ACEMA Credit flexibilně a bez omezení vytvářet a poskytovat produkty a služby v oblasti spotřebitelského financování. Díky ARBES OBS dokáže ACEMA klientům plně automatizovaně poskytovat zajištěné spotřebitelské úvěry a pružně měnit nabídku dle aktuálních potřeb trhu. Nový systém umožní zprůhlednit a zrychlit celý proces žádosti o úvěr, což druhotně povede i k lepšímu pochopení jeho podmínek ze strany zákazníků. Nedílnou součástí implementace bude webové rozhraní, které pomůže interaktivně zákazníkům ACEMA Credit sledovat průběh žádosti, splácení a řešení nestandardních podmínek z pohodlí domova.



Výhodou systému ARBES OBS je jeho stavebnicový model, který umožňuje implementovat pouze ty části systému (moduly), které jsou potřeba. Díky této modulární koncepci lze také systém velmi pružně přizpůsobit konkrétním požadavkům zákazníka, takže jej mohou využívat nejen různé typy bank, ale i poskytovatelé platebních služeb či úvěrů. Jednotlivé moduly navíc dokáží spolupracovat s jakýmkoliv dalším systémem, který daná finanční instituce využívá. ARBES OBS se snadno ovládá přes internetový prohlížeč.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.