Údržba distribuční sítě ČEZ

IBM dodá společnosti ČEZ inteligentní řešení pro řízení údržby

Společnost IBM a ČEZ ICT Services, dodavatel komplexních IT služeb pro Skupinu ČEZ, oznámily spolupráci na dodávce řešení IBM Work Force Management. Toto řešení zefektivní proces řízení posádek montérů, kteří pracují v terénu na údržbě distribuční soustavy Skupiny ČEZ v České republice. Nasazení pokročilé technologie IBM pro analýzu a optimalizaci pomůže zlepšit zákaznické služby Skupiny ČEZ urychlením akutních i plánovaných oprav, které jsou často spojeny s odstávkami elektrické energie.



Řešení IBM Work Force Management optimálně plánuje práci servisních posádek přímo v terénu s přihlédnutím k efektivnímu využití personálních, materiálních, časových, finančních a ostatních relevantních zdrojů. Jednotlivé pracovní skupiny budou vybaveny mobilními zařízeními, která zajistí spojení s centrálním plánovacím systémem. Ten po ohlášení závady provede důkladnou analýzu všech optimalizačních kritérií a následně zadá opravu nejvhodnější skupině montérů, která ji tak bude schopna odstranit v nejkratším možném termínu vybavena potřebnými znalostmi a s minimálními náklady. Společnost IBM v rámci projektu implementuje a integruje komplexní řešení IBM Work Force Management včetně dodávek související hardwarové infrastruktury IBM a softwarové platformy WebSphere.

 
  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.

 

  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.