- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, ITSM (ITIL) - Řízení IT, Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 28. 3. 2007
Test Factory zefektivňuje testování softwaru
Nové řešení určené pro poskytovatele testovacích služeb - Test Factory - představuje společnost Compuware. Jde o ucelené řešení pro řízení kvality, vytvořené pro efektivnější testování softwaru. Compuware Test Factory přináší firmám, které nabízejí outsourcované testování softwaru, jednotné řešení, jež jim pomůže řešit širokou škálu obchodních požadavků, včetně rychlého růstu a zvýšeného tlaku konkurence.

Test Factory má přímý vliv na různé činnosti firem:
- vrcholový management získá lepší přehled o výkonu firmy a může snáze řídit obrat a marži
- prodejní oddělení může rychleji a s menšími riziky reagovat na poptávky zákazníků a zvýšit tak spokojenost a stálost klientů
- marketing může využít shromážděné interní poznatky ke tvorbě zajímavých nabídek;
- personální oddělení může s pomocí jasně strukturovaných pracovních pozic a možností kariérního růstu snáze získat a udržet špičkové odborníky
- servisní oddělení mohou pomocí ucelené, rozšiřitelné architektury standardizovat svou činnost jak na jednom pracovišti, tak i v globálním měřítku s podporou integrovaného modelu poskytování služeb.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce








