SOFTIP uvádí na trh webovou aplikaci HAPPY HR

Na trh přichází nová webová aplikace SOFTIP HAPPY HR pro moderní řízení lidských zdrojů. Jako nadstavba nad řešením pro zpracování mezd je otevřená a kompatibilní s kterýmkoliv personálním a mzdovým systémem. Jednou z jejích největších předností je také schopnost přizpůsobit se konkrétním požadavkům zákazníka. V současnosti tvoří SOFTIP HAPPY HR pět základních modulů, které jsou uživatelsky jednoduché, přesto nabízejí vše, co personalista, management i samotní pracovníci potřebují.



Personální portál zpřístupňuje vybrané personální údaje všem zaměstnancům a manažerům společnosti. Prostřednictvím portálu je možné elektronicky realizovat různé procesy schvalování požadavků např. žádost o změnu bankovního účtu, zdravotní pojišťovny, dovolenou.

Modul Organizace slouží k evidenci organizačních složek jedné nebo více společností až na úroveň vytvořených pracovních míst. Umožňuje zobrazení a snadné modelování organizačního schématu.

Hodnocení nabízí variabilní možnosti k definování kritérií pro hodnocení zaměstnance nebo kolektivu. Proces se realizuje na hodnotícím formuláři v určených časových intervalech s možností výpočtu pohyblivé složky mzdy.

Modul Vzdělávání řídí celý proces vzdělávání ve společnosti od plánování, evidence až po aktualizaci karty zaměstnance. Umožňuje sledování periodicky se opakujících aktivit jako jsou např. lékařské prohlídky, školení BOZP, proškolení obsluhy strojů apod.

Součástí aplikace je i modul Administrace HR. Zabezpečuje evidenci nejen kmenových zaměstnanců, ale i osob, které mají jiný než zaměstnanecký vztah ke společnosti.

Nová aplikace je multijazyková a schopná kromě češtiny pracovat i v německé a anglické mutaci. Mezi její hlavní výhody patří dostupnost 24/7.

"Postačí připojení na internet a zařízení s internetovým prohlížečem - PC, Mac, tablet nebo smartphone a můžete pracovat kdykoliv a odkudkoliv, přičemž jsou všechny údaje šifrovány a v naprostém bezpečí", vysvětluje Iveta Koterbová, projektová manažerka SOFTIP HAPPY HR.

V těchto dnech se SOFTIP HAPPY HR nasazuje u prvních zákazníků včetně interní implementace ve společnosti SOFTIP.

Více informací: www.softip.sk/happyhr.


 
  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál