facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Outsourcing mezd ve společnosti AVL Moravia

Společnost Sabris vyhrála výběrové řízení v AVL Moravia na poskytování služeb v oblasti outsourcingu zpracování mezd. Přenesení zodpovědnosti za mzdovou agendu na externího dodavatele přinese společnosti AVL Moravia efektivní snížení provozních a personálních nákladů a umožní jí se soustředit se na hlavní předmět podnikání, což je konstrukční a výrobní činnost pro skupinu AVL v segmentech motorových a vozidlových zkušeben. Další nezanedbatelnou výhodou je, že společnost Sabris v rámci kompletní služby přebírá plnou odpovědnost za správné zpracování mezd v čase a v souladu s platnou legislativou.



Společnost Sabris zpracovala v rámci výběrového řízení společně s AVL Moravia detailní analýzu (Business Case), na jejímž základě předložila konkrétní návrh outsourcingu procesu zpracování mezd včetně jednoznačné definice poskytovaných služeb, odpovědností i garance SLA (nezávisle na provozovaném systému) tak, aby poskytovaný outsourcing byl naprosto bezproblémový. Součástí výstupu bylo i finanční porovnání obou variant zpracování mezd během následujících 5 let, který jednoznačně potvrdil úsporu provozních a personálních nákladů v případě využití outsourcingu, která se dále zvyšuje s velikostí společnosti a rostoucím počtem zaměstnanců.

 

Vedle snížení nákladů a pokrytí mzdového procesu nabídl Sabris i zachování dosavadní práce a reportingu v systému SAP s možností rychlého přechodu zpět na interní zpracování mezd.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.