Outsourcing mezd ve společnosti AVL Moravia

Společnost Sabris vyhrála výběrové řízení v AVL Moravia na poskytování služeb v oblasti outsourcingu zpracování mezd. Přenesení zodpovědnosti za mzdovou agendu na externího dodavatele přinese společnosti AVL Moravia efektivní snížení provozních a personálních nákladů a umožní jí se soustředit se na hlavní předmět podnikání, což je konstrukční a výrobní činnost pro skupinu AVL v segmentech motorových a vozidlových zkušeben. Další nezanedbatelnou výhodou je, že společnost Sabris v rámci kompletní služby přebírá plnou odpovědnost za správné zpracování mezd v čase a v souladu s platnou legislativou.



Společnost Sabris zpracovala v rámci výběrového řízení společně s AVL Moravia detailní analýzu (Business Case), na jejímž základě předložila konkrétní návrh outsourcingu procesu zpracování mezd včetně jednoznačné definice poskytovaných služeb, odpovědností i garance SLA (nezávisle na provozovaném systému) tak, aby poskytovaný outsourcing byl naprosto bezproblémový. Součástí výstupu bylo i finanční porovnání obou variant zpracování mezd během následujících 5 let, který jednoznačně potvrdil úsporu provozních a personálních nákladů v případě využití outsourcingu, která se dále zvyšuje s velikostí společnosti a rostoucím počtem zaměstnanců.

 

Vedle snížení nákladů a pokrytí mzdového procesu nabídl Sabris i zachování dosavadní práce a reportingu v systému SAP s možností rychlého přechodu zpět na interní zpracování mezd.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.