LBMS HelpDesk implementován v CzechInvestu

HelpDesk650.jpgSpolečnost LBMS oznámila, že úspěšně implementovala řešení LBMS HelpDesk v Agentuře pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Řešení LBMS HelpDesk, které je postavené na jednoduše konfigurovatelné platformě TeamTrack, bylo vybráno ve výběrovém řízení a následně implementováno formou projektu, během něhož bylo upraveno do výsledné podoby podle požadavků a zvyklostí agentury CzechInvest. LBMS HelpDesk automatizuje zpracování požadavků směrovaných na HelpDesk, jako jsou incidenty týkající se IT služeb, aplikací a infrastruktury, požadavky na zpřístupnění aplikací, žádosti o informace či požadavky na nákup hardwarového zařízení.

Řešení umožňuje požadavky podle jejich kategorie automaticky postoupit k vyřízení, zajistit jejich efektivní předávání mezi řešitelskými týmy ve formě e-mailových notifikací, automaticky spouštět schvalovací proces u položek, kde je to vyžadováno atd. Součástí řešení je také robustní reportovací nástroj, který umožňuje průběžně sledovat a zlepšovat parametry pro jednotlivé typy IT služeb, jako je reakční doba a doba vyřešení dle priorit, a sledovat dodržování těchto parametrů pro jednotlivé prioritní incidenty/požadavky.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.