LBMS HelpDesk implementován v CzechInvestu

HelpDesk650.jpgSpolečnost LBMS oznámila, že úspěšně implementovala řešení LBMS HelpDesk v Agentuře pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Řešení LBMS HelpDesk, které je postavené na jednoduše konfigurovatelné platformě TeamTrack, bylo vybráno ve výběrovém řízení a následně implementováno formou projektu, během něhož bylo upraveno do výsledné podoby podle požadavků a zvyklostí agentury CzechInvest. LBMS HelpDesk automatizuje zpracování požadavků směrovaných na HelpDesk, jako jsou incidenty týkající se IT služeb, aplikací a infrastruktury, požadavky na zpřístupnění aplikací, žádosti o informace či požadavky na nákup hardwarového zařízení.

Řešení umožňuje požadavky podle jejich kategorie automaticky postoupit k vyřízení, zajistit jejich efektivní předávání mezi řešitelskými týmy ve formě e-mailových notifikací, automaticky spouštět schvalovací proces u položek, kde je to vyžadováno atd. Součástí řešení je také robustní reportovací nástroj, který umožňuje průběžně sledovat a zlepšovat parametry pro jednotlivé typy IT služeb, jako je reakční doba a doba vyřešení dle priorit, a sledovat dodržování těchto parametrů pro jednotlivé prioritní incidenty/požadavky.