Infinity vyvinula pro Deloitte aplikaci pro správu mzdové a HR agendy

Deloitte bude aplikaci s názvem PeoplePort nabízet svým klientům v rámci služeb outsourcingu podnikových procesů. Provoz systému, který slouží k vedení mzdové administrativy, zajišťuje Infinity ze svého privátního cloudu.



PeoplePort je komunikační portál, který zaměstnancům umožňuje, aby se sami přihlásili do svého profilu a v uživatelsky jednoduchém rozhraní sami prováděli hlášení změn a další formalizovanou komunikaci se svým HR a mzdovým oddělením. „V současné době zajišťujeme mzdovou agendu pro více než 100 společností v České republice. V rámci střední Evropy je počet firemních klientů již okolo tří set. Vytvořením aplikace PeoplePort jsme rozšířili okruh subjektů, kterým můžeme služby mzdové administrativy v České republice a v dalších zemích Evropy nabízet,“ uvedl Zbyněk Brtinský, partner v daňovém oddělení Deloitte, který má na starost outsourcing podnikových procesů.

 

V České republice byl nástroj PeoplePort implementován v loňském roce a prvními klienty je využíván od ledna 2014. „Na jaře byla dokončena implementace PeoplePortu v Maďarsku a nyní probíhá na Slovensku a v Polsku,“ doplnil Michal Czigle, senior manažer v daňovém oddělení Deloitte.

 

Systém je vhodný zejména pro společnosti mající stovky či tisíce zaměstnanců, kde umožní vést mzdovou agendu s výrazně nižšími náklady než dosud. Nejvíce zájemců o PeoplePort proto přichází z řad globálních klientů. Těm systém umožňuje získávat data ze všech trhů ve stejném formátu, neboť uživatelské rozhraní je v každé zemi stejné a díky tomu je velmi jednoduché se v aplikaci pohybovat bez ohledu na jazykové rozdíly a různé mzdové systémy v jednotlivých zemích.

 

Společnost Infinity zajišťuje servisní i uživatelskou podporu systému PeoplePort ze svého mezinárodního call-centra v Pardubicích. To je umístěno v Technoparku a zajišťuje nepřetržitý provoz ve všech potřebných jazycích.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.