- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
ALTRON zvolil řešení HR portál
Společnost ecommerce.cz dodala pro společnost ALTRON vlastní ucelené řešení pro efektivní a snadnější správu personální agendy uvnitř firmy – HR portál, který nabízí širokou škálu modulů pro pokrytí celého spektra požadované funkcionality. Řešení personálního portálu od společnosti ecommerce.cz je postavené na technologiích společnosti Microsoft a je vyvíjeno jako nadstavbová aplikace k Microsoft Office SharePoint Server 2007. Nespornou předností aplikace je modulární architektura, která umožňuje zákazníkovi nasadit jen ty části a moduly, které skutečně potřebuje. Nad základním jádrem celého systému je tak možné vybudovat například portál se všemi potřebnými moduly, nebo třeba jen telefonní seznam, či modul žádostí o dovolenou.


Celý systém je vytvořený jako serverová a webová aplikace. Uživatelé tak na svých počítačích potřebují pouze webový prohlížeč a mohou ke svým datům přistupovat prakticky odkudkoliv. Aplikace navíc bez problémů funguje ve všech běžných internetových prohlížečích. Díky využití technologie Microsoft a své architektuře HR portál nabízí snadnou možnost integrace do portálových řešení postavených na platformě Microsoft. HR portál je plně integrovatelný s Active Directory i s dalšími systémy určenými pro správu uživatelů.
Pro společnost ALTRON byly v první fázi implementace HR portálu nasazeny moduly, které pokrývají následující klientem požadované agendy:
- Výkaz práce
- Žádost o pracovní volno
- Řízení pracovních cest
- Benefity a zúčtování mzdy
- Správa zaměstnance
- Kariéra a volná pracovní místa
- Vzdělávání • Personální řízení
- Organizační struktura
- Reporting
Další fáze projektu bude následovat vývojem a nasazením dalších dvou požadovaných modulů pro správu Majetku a Evidenci vzdělávání.
Kromě funkcionality uvedených aplikací byla pro společnost ALTRON rovněž implementována integrace systému s adresářovou strukturou organizace (LDAP/AD), integrace se systémem Microsoft Dynamics NAV, integrace s dalšími v rámci společnosti využívanými informačními či datovými zdroji, vazba aplikace na služby elektronické pošty a další funkce pro podporu spolupráce, pokud souvisí s procesem personálního portálu (plánovací kalendáře osobní i sdílené, adresář subjektů, plánování společných zdrojů, atd.).
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |