ALTRON zvolil řešení HR portál

Společnost ecommerce.cz dodala pro společnost ALTRON vlastní ucelené řešení pro efektivní a snadnější správu personální agendy uvnitř firmy – HR portál, který nabízí širokou škálu modulů pro pokrytí celého spektra požadované funkcionality. Řešení personálního portálu od společnosti ecommerce.cz je postavené na technologiích společnosti Microsoft a je vyvíjeno jako nadstavbová aplikace k Microsoft Office SharePoint Server 2007. Nespornou předností aplikace je modulární architektura, která umožňuje zákazníkovi nasadit jen ty části a moduly, které skutečně potřebuje. Nad základním jádrem celého systému je tak možné vybudovat například portál se všemi potřebnými moduly, nebo třeba jen telefonní seznam, či modul žádostí o dovolenou.



Celý systém je vytvořený jako serverová a webová aplikace. Uživatelé tak na svých počítačích potřebují pouze webový prohlížeč a mohou ke svým datům přistupovat prakticky odkudkoliv. Aplikace navíc bez problémů funguje ve všech běžných internetových prohlížečích. Díky využití technologie Microsoft a své architektuře HR portál nabízí snadnou možnost integrace do portálových řešení postavených na platformě Microsoft. HR portál je plně integrovatelný s Active Directory i s dalšími systémy určenými pro správu uživatelů.

 

Pro společnost ALTRON byly v první fázi implementace HR portálu nasazeny moduly, které pokrývají následující klientem požadované agendy:

  • Výkaz práce
  • Žádost o pracovní volno
  • Řízení pracovních cest
  • Benefity a zúčtování mzdy
  • Správa zaměstnance
  • Kariéra a volná pracovní místa
  • Vzdělávání • Personální řízení
  • Organizační struktura
  • Reporting

Další fáze projektu bude následovat vývojem a nasazením dalších dvou požadovaných modulů pro správu Majetku a Evidenci vzdělávání.

 

Kromě funkcionality uvedených aplikací byla pro společnost ALTRON rovněž implementována integrace systému s adresářovou strukturou organizace (LDAP/AD), integrace se systémem Microsoft Dynamics NAV, integrace s dalšími v rámci společnosti využívanými informačními či datovými zdroji, vazba aplikace na služby elektronické pošty a další funkce pro podporu spolupráce, pokud souvisí s procesem personálního portálu (plánovací kalendáře osobní i sdílené, adresář subjektů, plánování společných zdrojů, atd.).


 
  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.

  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.