facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Správně kořeněný systém Helios Orange

Eurospice_705.jpgGurmEko je na českém trhu už od roku 1991. Zabývá se dovozem, zpracováním a prodejem koření a kořenících přípravků pro potřeby gastronomie, hromadného stravování a potravinářské výroby. Od roku 1994 používala firma systém „Podnikatel“, který svým rozsahem pokrýval celou oblast řízení zdrojů firmy, obdobně jako nyní Helios Orange. Systém však pracoval v prostředí DOS a neumožňoval tedy využití moderních informačních a komunikačních možností. V roce 2005 vypsala proto společnost GurmEko výběrové řízení na nákup nového informačního systému, který by byl postaven na bázi moderních technologií. Výběr proběhl ve třech kolech, přičemž ve druhém z nich bylo nutné splnit důležitou podmínku zadavatele - propojení systému na mobilní řešení.

Výběrové řízení bylo uzavřeno 30. června 2006 a jeho vítězem se stalo řešení Hélios Orange společnosti LCS. Objednávka následovala vzápětí - 10. července - s tím, že analytické práce mohou být zahájeny v 28. týdnu. Implementace systému byla ukončena v úterý 30. ledna 2007, takže v současné době se již všichni pracovníci sžívají s novým programem. Systém je v současné době implementován na středisku Praha (centrála), Písek, Jablonec nad Nisou, Brno, Ostrava a v průběhu letošního roku bude i v pobočce Karlovy Vary.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.