- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Správně kořeněný systém Helios Orange
GurmEko je na českém trhu už od roku 1991. Zabývá se dovozem, zpracováním a prodejem koření a kořenících přípravků pro potřeby gastronomie, hromadného stravování a potravinářské výroby. Od roku 1994 používala firma systém „Podnikatel“, který svým rozsahem pokrýval celou oblast řízení zdrojů firmy, obdobně jako nyní Helios Orange. Systém však pracoval v prostředí DOS a neumožňoval tedy využití moderních informačních a komunikačních možností. V roce 2005 vypsala proto společnost GurmEko výběrové řízení na nákup nového informačního systému, který by byl postaven na bázi moderních technologií. Výběr proběhl ve třech kolech, přičemž ve druhém z nich bylo nutné splnit důležitou podmínku zadavatele - propojení systému na mobilní řešení.

Výběrové řízení bylo uzavřeno 30. června 2006 a jeho vítězem se stalo řešení Hélios Orange společnosti LCS. Objednávka následovala vzápětí - 10. července - s tím, že analytické práce mohou být zahájeny v 28. týdnu. Implementace systému byla ukončena v úterý 30. ledna 2007, takže v současné době se již všichni pracovníci sžívají s novým programem. Systém je v současné době implementován na středisku Praha (centrála), Písek, Jablonec nad Nisou, Brno, Ostrava a v průběhu letošního roku bude i v pobočce Karlovy Vary.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce










