Řešení pro řízení maloobchodu LS Retail

Společnost Innoware uvádí na český trh komplexní řešení islandské společnosti LS Retail, zaměřené na maloobchodní firmy. Systém LS Retail představuje end-to-end řešení realizované pro ERP systémy platformy Microsoft Dynamics NAV a Microsoft Dynamics AX. Plně využívá jejich standardní moduly, jako Finance, Nákup nebo CRM, přidává k nim však funkcionalitu odrážející specifika maloobchodního prodeje. Oproti konkurenčním řešením nabízí jednotnou aplikaci pokrývající vše potřebné, což zbavuje obchodníka nutnosti používat různé systémy a rozhraní. Díky vysoké integritě se instalace a nastavení všech modulů provádí souběžně. To je výhodné nejen ve fázi zavádění systému, ale také během jeho rozšiřování při otevírání nových prodejen.



Mezi klíčové vlastnosti systému LS Retail patří:

  • Funkce back office ERP Microsoft Dynamics – finanční evidence a plánování, konsolidace, řízení podnikových zdrojů (EAM), řízení personálu (HRM), prostředky analýzy a reportingu (BI).
  • Řízení dodavatelských řetězců (SCM) a vztahy s dodavateli (SRM).
  • Řízení skladů (WMS) včetně řízení jejich struktury, optimalizace využití skladových prostor aj.
  • Řízení obchodů (řízení sortimentu zboží, kontrola komoditních zásob, řízení prodeje, připojení periferních zařízení jako jsou pokladny, váhy, snímače čárového kódu apod., merchandising aj.).
  • Řízení vlastní výroby (výroba jídel podle receptur, montážní výroba).
  • Řízení v místě prodeje (POS).

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?