facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Řešení pro řízení maloobchodu LS Retail

Společnost Innoware uvádí na český trh komplexní řešení islandské společnosti LS Retail, zaměřené na maloobchodní firmy. Systém LS Retail představuje end-to-end řešení realizované pro ERP systémy platformy Microsoft Dynamics NAV a Microsoft Dynamics AX. Plně využívá jejich standardní moduly, jako Finance, Nákup nebo CRM, přidává k nim však funkcionalitu odrážející specifika maloobchodního prodeje. Oproti konkurenčním řešením nabízí jednotnou aplikaci pokrývající vše potřebné, což zbavuje obchodníka nutnosti používat různé systémy a rozhraní. Díky vysoké integritě se instalace a nastavení všech modulů provádí souběžně. To je výhodné nejen ve fázi zavádění systému, ale také během jeho rozšiřování při otevírání nových prodejen.



Mezi klíčové vlastnosti systému LS Retail patří:

  • Funkce back office ERP Microsoft Dynamics – finanční evidence a plánování, konsolidace, řízení podnikových zdrojů (EAM), řízení personálu (HRM), prostředky analýzy a reportingu (BI).
  • Řízení dodavatelských řetězců (SCM) a vztahy s dodavateli (SRM).
  • Řízení skladů (WMS) včetně řízení jejich struktury, optimalizace využití skladových prostor aj.
  • Řízení obchodů (řízení sortimentu zboží, kontrola komoditních zásob, řízení prodeje, připojení periferních zařízení jako jsou pokladny, váhy, snímače čárového kódu apod., merchandising aj.).
  • Řízení vlastní výroby (výroba jídel podle receptur, montážní výroba).
  • Řízení v místě prodeje (POS).

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.