facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Prodeje MS Dynamics AX stále rostou

ms_dynamics_733.jpgMicrosoft Dynamics AX, jeden ze stěžejních produktů rodiny Microsoft Dynamics, zaznamenal v České republice v letech 2004 až 2007 výrazný meziroční růst dosahující 74,3 %. Zřejmě největší zásluhu na tom má poměr mezi technologickou vyspělostí produktu a cenou za tuto vyspělost. Nové technologie byly v tomto období na český trh úspěšně uvedeny s verzemi Microsoft Dynamics 3.0 (ještě pod názvem Axapta) a AX 4.0. Byla také uvedena nová vertikální řešení, například pro automobilový průmysl a jeho dodavatele, nebo pro výrobce stavebních komponent a materiálů. Významným faktorem je také úspěšný a rostoucí partnerský řetězec.

Microsoft Dynamics AX je podnikový informační systém patřící do kategorie produktů, které jsou určeny pro nasazení ve středně velkých a velkých společnostech, obvykle působících na globálním trhu či s obchodním zastoupením v několika zemích. V souladu s inovační strategií společnosti Microsoft prošel i produkt Microsoft Dynamics AX v průběhu let 2004 až 2007 výrazným vývojem. K největším inovacím došlo zejména v oblastech bezpečnosti a hlubší integrace s platformou Microsoft. Pro uživatele to znamená neustálé zvyšování kvality tohoto produktu a jeho uživatelské přívětivosti. Pro následující období se připravují nová vertikální řešení v oborech jako strojírenská výroba, procesní výroba či prodej a správa nemovitostí. Je také plánováno uvolnění nové verze Microsoft Dynamics 5.0, která bude obsahovat další inovativní rozšíření, například z oblasti workflow.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.