facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Přechod na ERP LN v DIOSS Nýřany doplnila implementace systému Infor PM

Výrobní firma DIOSS Nýřany přešla ze systému Baan5 na ERP Infor LN. Zároveň s tím nasadila business intelligence řešení Infor PM, a to v oblastech sledování výroby, statistiky prodeje, finanční výkazy a podnikový controling. Dodavatelem projektu byla společnost Gemma Systems.



„Předchůdce ERP LN, Baan5, nám drtivou část našich potřeb pokrýval, ale v okamžiku, kdy se na trhu objevil nástupce tohoto řešení, jsme si uvědomili, že investice do Baan5 jsou vynakládány neefektivně. Také naši noví obchodní partneři vyžadovali měnit některé procesy, což bylo nezbytné zohlednit. Po vyhodnocení všech hledisek jsme se rozhodli, že tyto změny již budeme realizovat na nové technologii, systému Infor ERP LN,“ říká finanční ředitelka DIOSS Nýřany Renata Ježková, která figuruje také v roli interní vedoucí projektu povýšení ERP systému.

 

Podle jejích slov splnila inovace ERP očekávání. „Dokázali jsme eliminovat paralelně existující dílčí evidence v excelových tabulkách. V okamžiku, kdy si uživatelé uvědomili, že integrací modulu financí do Infor LN je každá paralelní evidence snadno nahraditelná, podstatně se nám zprůhlednily podnikové procesy. Velkou měrou k tomu přispělo i nasazení Infor PM, které dokáže okamžitě vizualizovat a správně vyhodnotit aktuální stav základních agend,“ uvedla Renata Ježková. Podnik nyní plánuje rozšířit systém i do oblasti sledování zakázek.

 

foto: archiv DIOSS Nýřany


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.