- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nové implementace Microsoft Dynamics

Společnost NETPROSYS implementovala řešení Microsoft Dynamics CRM. Prostřednictvím řešení došlo ve společnosti k vytvoření ucelené a přehledné databáze informací o zákaznících a tím mimo jiné i ke zvýšení kvality jejich obsluhy, zlepšení plánování prodejních kanálů a zjednodušení práce s dokumenty. V rámci systému Microsoft Dynamics CRM bude NETPROSYS využívat především moduly Prodej a Služby. Modul Prodej umožní využít efektivněji ty příležitosti, které sledují celý prodejní proces od plánu až po objednávku. Tyto příležitosti jsou datově propojeny se systémem Microsoft Dynamics NAV. Modul Služby bude využíván ke sledování servisních případů od jejich vzniku, přes průběh řešení, až po jejich vyřešení. Zároveň bude zákazníkům umožněno prostřednictvím helpdesku sledovat, v jakém stavu se aktuálně nachází jejich servisní požadavek.

Firma AVENET začala využívat pro podporu řízení svého obchodu systém Microsoft Dynamics CRM. Díky zavedení řešení Microsoft Dynamics CRM bude mít společnost AVENET všechny informace o zákaznících přehledně shromážděny na jednom místě, což povede ke zvýšení kvality jejich obsluhy, zlepšení plánování prodeje apod. Díky zavedení modulu Prodej budou efektivněji využívány příležitosti, které sledují celý prodejní proces od plánu až po objednávku. Celý systém Microsoft Dynamics CRM je datově propojen s řešením Microsoft Dynamics NAV.
Společnost CHVALIS zvolila za dodavatele informačních technologií společnost CDL SYSTEM s nabídkou postavenou na podnikovém řešení Microsoft Dynamics. Použití nových aplikací a řešení přinese společnosti CHVALIS především zlepšení podpory podnikových procesů nejen v ekonomické oblasti, ale i při řízení výroby a logistiky. Rozhodujícím faktorem pro volbu společnosti CDL SYSTEM byla nabídnutá orientace na technologie společnosti Microsoft a nabídka komplexního řešení zahrnujícího serverovou infrastrukturu, intranetový portál, WWW stránky a zejména informační systém pro řízení společnosti Microsoft Dynamics NAV, včetně části systému pro řízení strojírenské výroby.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |









