Nová verze ERP systému Premier přichází s více jak 50 novinkami

vývojáři se zaměřili na přehlednost i mobilní uživatele

Vývojáři podnikového a ekonomického informačního systému Premier dnes představili novou verzi programu pro nadcházející rok. Nejviditelnější změnou je kompletní redesign uživatelského rozhraní, přibyla rovněž informační lišta „aktuálně“, která o nových událostech a upozorněních informuje ve stylu sociální sítě Facebook. Denní informace o hospodaření firmy poskytnou nové ukazatele.



Nejviditelnější změnou, kterou Premier system X5.1 přináší, je kompletní obměna grafické podoby úvodní obrazovky i většiny ostatních komponent uživatelského rozhraní. Design nyní spoléhá na jednoduchost a lepší přehlednost. Modré pozadí je doplněno transparentními a strukturovanými panely a záložkami. Sekce programu jsou ilustrovány odpovídající ikonou, nejdůležitější položky pak příslušnými klávesovými zkratkami pro rychlý přístup. Systém se nyní může pochlubit také podporou širokého spektra zobrazovacích jednotek včetně retina displejů a obrazovek s rozlišením HD (720p), FullHD (1080p) i nejnovějších displejů s rozlišením 4k.

 

Do nově představené verze byl implementován také panel „aktuálně“. Uživatele informuje o aktuálních upozorněních a výstrahách v reálném čase. Po vzoru sociální sítě Facebook uživatele systému PREMIER na důležité události viditelně upozorní ikony v pravém horním rohu hlavní lišty. Ta je viditelná ve všech sekcích a modulech systému. Zaměstnanci tak nikdy nezmeškají důležité informace o novinkách v programu, legislativě, dokladech v prodlení, podlimitních zásobách a dalších událostech.

 

V nové verzi přibyl také ukazatel výkonnosti firmy. V přehledné formě umožní pověřeným zaměstnancům sledovat, jak se v daný den firmě po obchodní stránce dařilo, a jak společnost oproti plánu plní stanovené cíle. Přehled rovněž umožňuje srovnání výkonnosti firmy oproti předešlým dnům. Srovnávat lze denní tržby, počet nových objednávek, vystavených faktur apod. Díky propojení se všemi databázemi systému jsou údaje aktualizovány v reálném čase. Vývojáři Premier system si pro zákazníky připravili také praktickou mobilní aplikaci, výkonnost firmy tak mohou sledovat například obchodníci „v terénu“ nebo manažeři na služební cestě. Aplikace je dostupná pro mobilní operační systémy iOS a Android.

 

Podle vývojářů je společným cílem změn zejména zrychlení a zpříjemnění práce uživatelů, vyšší přehlednost a bezproblémová adaptace nových uživatelů. Update na novou verzi bude k dispozici v druhé polovině listopadu letošního roku.

 

foto: ukázky prostředí Premier system X5.1, Archiv Premier system


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.