Nakladatelství ARGO zvolilo IS K2

Společnost ARGO podepsala se společností K2 atmitec syst smlouvy na nákup, implementaci a údržbu Informačního systému K2. Informační systém K2 bude ve společnosti ARGO pokrývat její komplexní potřeby od obchodních agend přes výrobu včetně jejího plánování až po ekonomické agendy včetně controllingu,. Velký důraz je kladen na řešení v oblasti výroby, skladů (i konsignačních) a provázanosti všech oblastí. V rámci implementace IS K2 budou ve skladech instalovány také bezdrátové čtečky čárových kódů, prostřednictvím kterých budou optimalizovány procesy logistiky. Projekt implementace Informačního systému K2 ve společnosti ARGO je rozdělen na dvě fáze. V první fázi probíhá příprava projektu a vzniká jeho zakládací listina, dále proběhne analýza a návrh řešení. Ve druhé fázi pak proběhne samotná realizace implementace Informačního systému K2 včetně školení uživatelů a podpora rutinního provozu .



 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.