- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Lawson M3 pro výrobní a distribuční firmy
Společnost Lawson Software oznámila příchod aplikací Lawson M3 7.1 pro sektor výroby, distribuce a údržby. Lawson M3 7.1 vychází ze závazku společnosti vyvíjet a podporovat různé produktové řady – produkty pro sektor výroby a produkty pro poskytovatele služeb. Tyto aplikace jsou určené pro firmy ze sektoru oděvnictví, výroby potravin a nápojů, distribuce a podnikovou údržbu. K jejich přednostem patří výrazně vylepšené uživatelské rozhraní, vyšší funkčnost díky Supply Chain Orders, trvalé vylepšování funkčnosti specifické pro dané odvětví a nový způsob sestavení systému, který odděluje aplikace Lawson M3 od technologie Lawson M3 a umožňuje zákazníkům omezit nevhodné aktualizace.

Uživatelské rozhraní Smart Client, hlavní součást sady M3 7.1, mění způsob práce s aplikacemi Lawson. Rozhraní Smart Client je klientská aplikace, která je umístěná na centrálním serveru a kterou lze snadno rozvinout a řídit. Představuje intuitivní uživatelské rozhraní, které umožňuje úpravy dle potřeb zákazníka a personalizaci. Nové rozhraní nabízí různé možnosti, jako např. dokumenty, dvojrozměrnou a třírozměrnou grafiku a video. Nová aplikace Supply Chain Orders propojuje různé objednávky v rámci dodavatelského řetězce a umožňuje lepší přehlednost celého dodavatelského řetězce a umožňuje pružněji reagovat na změny v objednávkách. Tato aplikace například při změně data dodání či množství automaticky mění související data v rámci dodavatelského řetězce. Aplikace automaticky provádí změny dat v objednávkových sítích a umožňuje uživatelům kontrolovat status navazujících článků řetězce a ověřit si, zda bude možno dodržet uvedený termín doručení.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce









