facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Informační systém K2 míří na web

Společnost K2 atmitec představí na každoroční akci s názvem Workshop IS K2 novinky týkající se aktuální verze informačního systému K2 a také jeho. Novinkou bude předvedení některých funkčností z nové generace systému IS K2 označené jako IS K2 v. 4. Půjde zejména o marketingový modul. Moduly verze 4 jsou navrženy pro použití ve webovém prohlížeči, mají kompletně nový facelift, jsou uživatelsky přívětivější a byly přizpůsobeny k využití celé palety možností, které informačním systémům poskytují dnešní technologie virtualizace a cloudu.



Vývojáři společnosti se plně věnovali také aktuální verzi IS K2, do které zapracovali především požadavky stávajících zákazníků získané z pravidelných akcí, diskusního fóra či osobních setkání. Výsledkem je nová verze IS K2, která celkově zrychluje a zefektivňuje nejen výstupy ze systému, ale i celkovou práci se systémem. Nejvýznamnější změny se dotkly modulu plánování výroby, práce s hlavní knihou, adresami, dokumenty či ověřování změn v DPH. Zcela novou funkčností je pak například zpracovávání obchodních balíků či automatická sestava.

 

Workshop IS K2 je naplánován již na říjen 2011 a bude se konat v Brně.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.