Helios Green ve zdravotnictví

helios_705.jpgÚstav krevní hematologie a transfuze v Praze využíval ekonomický software staršího data výroby, který fungoval v DOSu. Obsahoval skladový a majetkový modul a doplňovaly jej různé skladové moduly klinických systémů. Řada evidencí se však vedla pouze ručně nebo v MS Office mimo informační systém. V roce 2005 se management ústavu rozhodl vypsat výběrové řízení, jehož cílem bylo získat spolehlivý a bezpečný informační systém.

Mezi výběrová kritéria sem například patřila přehledná evidence pohledávek a závazků, uživatelsky příjemné pořizování dat, vyloučení datových duplicit, elektronický přenos vstupů a výstupů mezi organizací a Komerční bankou, zajištění efektivní finanční kontroly nad objednávkami, zajištění efektivní finanční kontroly nad zakázkami (kontrola čerpání grantů), zajištění technické evidence majetku a zdravotnických prostředků v souladu se zákonem 123/2000 Sb. Vedení ústavu se ve výběrovém řízení rozhodlo pro systém Hélios Green společnosti LCS International. V říjnu 2005 byla mezi ÚHKT a LCS podepsána smlouva a neprodleně poté začala implementace. Ta byla dokončena v srpnu 2006. Systém je nyní v ÚHKT využíván druhým rokem. Jednoznačným přínosem je celkový obraz o ekonomice organizace, který, kromě izolovaných vstupních informací a algoritmů, zahrnuje i jejich vzájemné vztahy.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.