Helios Green ve společnosti Komwag

K řadě zákazníků podnikového informačního systému Helios Green se připojila společnost Komwag, která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Prakticky od doby svého vzniku používala společnost Komwag ke své činnosti na míru vytvořený podnikový informační systém. Ten se však postupem času jen velmi obtížně přizpůsoboval zvyšujícím se nárokům rostoucí společnosti s rozšiřujícím se portfoliem činností. Společnost se proto rozhodla pro nový IS Hélios Green z dílny LCS, který využívá i její partnerská společnost Pražské služby. Implementace systému začala v září 2008 byla dokončena v květnu 2009. Ve společnosti Komwag je nyní implementováno specializované řešení Helios Green POPEL. Jedná se o systém, který plně pokrývá potřeby v oblastech odpadového hospodářství.



 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.