facebook LinkedIN LinkedIN - follow

GEOS využívá BYZNYS Win k identifikaci volajícího

byznys_win_geos_730.jpgFirma GEOS AGT implementovala systém BYZNYS Win. Při implementaci byl kladen důraz na centralizaci datové základny včetně on-line zpracování všech poboček. V součastné době tak přistupuje do systému 32 uživatelů. Společnost kromě základních ekonomických modulů začala využívat i modul CRM. Pomocí tohoto modulu dochází k automatizovanému přenosu informací mezi systémem BYZNYS Win a ústřednou. Obsluha má tak možnost okamžitě identifikovat volajícího a získat všechny potřebné informace již před zahájením hovoru.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?