Další firmy implementují MS Dynamics

Projektová organizace RD Project & Partners, zaměřená na poskytování komplexních řešení v oblasti realizace dřevěných staveb, zahájila implementaci řešení Microsoft Dynamics AX. Cílem projektu je implementovat Microsoft Dynamics AX jako nástroj pro efektivní řízení projektových, ale i obchodních a finančních činností společnosti. Podnikové řešení Microsoft Dynamics AX bude nasazeno na základě Best Practices prostřednictvím metodiky Rapid implementation. Spuštění systému do provozu je plánováno na začátek července 2008.



Také společnost Provident Financial zahájí implementaci podnikového informačního systému Microsoft Dynamics AX. Provident Financial tak pokračuje v celkové inovaci informačních systémů s cílem zajistit jednotnou podporu pro oblasti řízení a správy majetku, oběhu dokladů a financí. Cílem je současně zajistit propojení Facility Management, Purchase a leet Management pro 37 poboček a více než 180 kontaktních míst v České republice a na Slovensku.

 

Společnost České aerolinie se rozhodla pro implementaci řešení Microsoft Dynamics NAV. Řešení bude nasazeno v síti Duty Free prodejen ČSA a bude pokrývat obchodní činnosti, včetně řízení logistiky centrálního skaldu zásob.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.