Autosklo – servis zavedl systém ABRA G3

Autosklo - servis CZ se sídlem v Praze a šesti pobočkami po celé české republice upgradovala informační systém ABRA. Společnost byla dlouholetým uživatelem informačního systému Abra Gold pracujícím pod platformou DOS. Při neustálém rozvoji se firma rozhodla modernizovat informační systém a zároveň tak zlepšit výměny dat mezi pobočkami a centrálou. Naplánováno bylo využití terminálových služeb, namísto doposud používaných replikací dat. V rámci výběrového řízení se firma rozhodla zachovat dodavatele ERP, společnost ABRA Software, a implementovala systém Abra G3. Ve společnosti byly instalovány moduly prodej, skladové hospodářství, účetnictví, pokladna, a banka. Se systémem pracuje 7 zaměstnanců a pobočky společnosti budou propojeny online.



 
  

- PR -

Specializovaná vyhledávací řešení překonávají generativní AI

V kontextu neutuchajícího zájmu o generativní AI se nás zákazníci často ptají: "Co nabídnete oproti AI?" Správá otázka ovšem zní: Co vlastně mohou generativní AI řešení nabídnout oproti specializovaným vyhledávacím systémům pro firemní data?

 

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.