Aros-osiva nasadila IS BYZNYS

Společnost Aros-osiva, producent travních směsí, začala kvůli rostoucím nárokům na vedení podnikové agendy využívat podnikový informační systém třídy BYZNYS od společnosti J.K.R. Hlavním požadavkem společnosti na nové informační řešení byla schopnost komunikovat s EDI systémem, který využívá většina velkých obchodních řetězců v České republice. Ke splnění požadavku společnost J.K.R. využila aplikaci „Komunikace EDI“, kterou systém BYZNYS podporuje. Tato aplikace umí data do EDI odesílat i z něj natahovat. Dokáže exportovat vystavené faktury a dodací listy a zároveň přijímat objednávky od odběratelů.



V rámci komunikace s různými skupinami EDI-providerů byl do systému BYZNYS zapracován speciální mechanizmus pro uživatelskou editaci textových souborů, které se následně transformují a odesílají. Dalším přínosem řešení je online propojení jednotlivých poboček s centrálou do jediné SQL databáze pomocí terminálového připojení. Tím uživatelé získali okamžitý přístup k veškerým datům na pobočkách. Dále se sjednotil způsob pořizování a zpracování dat.

 

Nasazením ERP třídy BYZNYS se zpřehlednily evidované informace a uživatelé získali možnost snadného a rychlého vyhledávání potřebných údajů. Snížila se tak administrativní zátěž a došlo ke značným časovým úsporám.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.