MS Outlook konektor do datové schránky

vychází v nové rozšířené verzi

AutoCont CZ představuje novou rozšířenou verzi aplikace MS Outlook konektor do datové schránky pod názvem BUSINESS. Ta nově podporuje příjem a odesílání komerčních datových zpráv (poštovní datové zprávy). MS Outlook konektor do datové schránky umožňuje komfortní a intuitivní práci s datovou schránkou všem uživatelům Microsoft Outlook 2007 nebo Outlook 2003. Instalací daného konektoru je Outlook rozšířen o panel nástrojů, který umožní zadat ID a přístupové údaje datové schránky a následně se komunikace s vlastní i dalšími datovými schránkami jeví uživateli jako práce s doručenou či odeslanou poštou.



Nová verze MS Outlook konektoru BUSINESS:

  • podporuje přihlášení pomocí uživatelského certifikátu
  • umožňuje přihlášení do více datových schránek (lepší ovládání přístupu do datové schránky)
  • podporuje zasílání a příjem poštovních datových zpráv
  • uchovává datové zprávy v samostatné složce (díky tomu má uživatel archivované zprávy, i když v datové schránce po 90 dnech bude zpráva smazána)
  • umožňuje velmi jednoduše třídit zprávy ze všech datových schránek ve složce

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.