facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Srovnávač Rixo.cz zaznamenal skokový nárůst efektivity díky automatizaci téměř 90 % svých obchodních procesů

-PR-

RIXO.cz je webová služba, která již od roku 2018 doporučuje klientům pojištění rizik na zákla­dě jejich individuálních profilů. Srovnávač pojistných produktů pomůže správně nastavit pojistné krytí a zobrazí porovnání nejvýhodnějších nabídek.


Výběr optimálního pojištění klientům usnadňuje široké produktové know-how a unikátní skóringový nástroj. RIXO.cz dokáže analyzovat také stávající pojistné smlouvy a nabídnout výhodnější alternativy. Díky nasazení řešení Salesforce dosáhl internetový srovnávač cen pojištění RIXO.cz desetinásobný růst efektivity práce svých prodejců.

Nezbytná automatizace

Aby bylo možné poskytovat klientům alternativy pojištění v co nejkratším čase a maximálně efektivně, je nezbytné správně nastavit a co nejvíce zautomatizovat všechny vnitřní procesy a související workflow. RIXO.cz proto používá systémy, které spravují veškerou interakci s klienty, stejně jako upozorňují na termíny, kdy je nutné klientům doručit zprávu nebo se s nimi telefonicky spojit.

Když RIXO.cz hledalo řešení na podporu komunikace s klienty a efektivní řízení svých procesů, zvolilo jako strategického partnera Salesforce. Především proto, že tato cloudová platforma splňuje všechny požadavky na efektivní automatizaci.

„Hledali jsme řešení, které pokryje jak část řízení workflow, tak i řízení vztahu se zákazníky a marketingovou komunikaci. Klíčová pro nás byla flexibilita z pohledu integrace s našimi systémy i podpory budoucího růstu firmy,“ říká k výběru Salesforce Martin Ždímal, CTO srovnávače RIXO.cz. Při výběru implementačního partnera vsadilo RIXO.cz na společnost Merkle, která má s nasazováním a integrací Salesforce bohaté zkušenosti.

Další příběhy úspěšných zákazníků najdete na naší akci Salesforce Live v Praze 10. 10. Registrujte se zde: https://invite.salesforce.com/salesforceliveprague

Podpora procesů a komunikace

Implementace platformy Salesforce pro RIXO.cz znamenala nasazení řešení Service Cloud a Marketing Cloud, která společně pokrývají všechny klíčové požadavky na automatizaci poskytování služeb a efektivní komunikaci s klienty internetového srovnávače.

Salesforce Service Cloud byl integrován se všemi vnitřními systémy RIXO.cz, kde v reálném čase řídí aktivity zaměstnanců, kteří se starají o požadavky klientů. Funkce platformy Service Cloud zakládají nové karty klientů, přidělují úkoly aktuálně dostupnému specialistovi na pojištění a poskytují managementu okamžitý přehled o stavu všech klientských požadavků. V rámci podpory stávajících klientů získá Service Cloud v době výročí pojistné smlouvy z dalších systémů aktuálně nejvýhodnější podmínky pojištění a připraví klientovi novou nabídku.

Použitím systému Marketing Cloud je plně automatizována komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu, SMS, telefonu i push notifikací v mobilní aplikaci srovnávače RIXO.cz. Marketing Cloud odesílá klientům potvrzení o zaznamenání jejich požadavku, e-maily a SMS zprávy s odkazy na nabídky pojištění, stejně jako upozornění o blížícím se výročí současných pojistných smluv, společně s alternativami pro pokračování v pojištění.

„Díky nasazení Salesforce jsme automatizovali přibližně 90 % všech našich obchodních procesů a až desetinásobně vzrostla efektivita práce našich prodejců. Implementace byla díky zkušenostem našeho implementačního partnera velmi efektivní, byla dokončena včas a v rámci budgetu,“ hodnotí nasazení Salesforce Martin Ždímal, CTO srovnávače RIXO.cz.

Martin Ždímal
Martin Ždímal, Chief Product & Technology Officer at RIXO.cz

Platforma Salesforce se v RIXO.cz osvědčila i v průběhu dnes již dvouletého používání. Potvrdila, že se jedná o vysoce flexibilní řešení, které umožňuje automatizaci a rychlou změnu byznys procesů.

RIXO.cz je dynamická služba, takže v podstatě žádný proces ve firmě v současnosti nevypadá stejně jako v momentě, kdy zde byla platforma Salesforce spuštěna do provozu.

salesforce