facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SPP CZ implementovala řešení CRM Utility

Společnost SPP CZ, nezávislý dodavatel zemního plynu, která hledala pro svůj business podporu v podobě informačního systému, který by jí zajistil celý akviziční proces, se rozhodla v segmentu SME pro implementaci CRM Utility. Reseni pokrývá kompletně akviziční proces tzv. „presales“ zákazníků maloodběru a středního odběru. Akvizice zahrnuje první kontakt zákazníka (call centrem, prospect call, dopis, email, atd.) a zjištění jeho zájmu. Systém taktéž zajišťuje interní proces, tedy tvorbu nabídky včetně nacenění služby (komodity) a následnou tvorbu smlouvy. Další výhodou CRM Utility je webová aplikace, kterou je možné mít jakou součást Outlookového klienta. Implementaci řešení v SPP CZ provedla společnost D3Soft.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.