facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SPP CZ implementovala řešení CRM Utility

Společnost SPP CZ, nezávislý dodavatel zemního plynu, která hledala pro svůj business podporu v podobě informačního systému, který by jí zajistil celý akviziční proces, se rozhodla v segmentu SME pro implementaci CRM Utility. Reseni pokrývá kompletně akviziční proces tzv. „presales“ zákazníků maloodběru a středního odběru. Akvizice zahrnuje první kontakt zákazníka (call centrem, prospect call, dopis, email, atd.) a zjištění jeho zájmu. Systém taktéž zajišťuje interní proces, tedy tvorbu nabídky včetně nacenění služby (komodity) a následnou tvorbu smlouvy. Další výhodou CRM Utility je webová aplikace, kterou je možné mít jakou součást Outlookového klienta. Implementaci řešení v SPP CZ provedla společnost D3Soft.



 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.