facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Plánování promo kampaní a prodeje

SAP Promotion Management for Retail pomůže plánovat kampaně na podporu prodeje

Společnost SAP představila nové řešení SAP Promotion Management for Retail 7.0, které pomůže malým i velkým prodejcům lépe plánovat kampaně na podporu prodeje. Nové řešení by mělo marketingovým týmům pomoci vyrovnat se se současným tlakem na bezchybné provedení kampaní, přesné zacílení a ocenění zboží. Usnadní jim rovněž načasování vzhledem ke specifickým trhům, regionům a cílovým skupinám.
Altair - konference

Software SAP Promotion Management for Retail pomůže maloobchodním prodejcům zvýšit produktivitu a zkrátit dobu potřebnou k realizaci změn. Zajistí také efektivnější průběh promo kampaní a lepší využívání dostupných zdrojů a umožní vytváření různých verzí kampaní pro různé produkty, kategorie a zóny. Nový software také pomůže retailerům lépe porozumět finančním efektům jednotlivých promo akcí a efektivněji hospodařit s marketingovými rozpočty.

 

Díky svým funkcionalitám bude software SAP Promotion Management For Retail jako škálovatelný produkt sloužit v mnoha segmentech maloobchodního prodeje od potravinářských firem, přes drogerii až po prodej módy. Bude dostupný jak samostatně, tak i integrovaný v softwaru SAP Business Suite. V balíčcích se SAP Price Optimization for Retail a SAP Markdown Optimization for Retail by měl retailovým prodejcům rovněž pomáhat optimálně řídit cenové strategie během celého životního cyklu produktů.

 

Software umožňuje nejen tvorbu a řízení promo kampaní, ale také rychlé změny v reklamních plánech jako reakce na změny nákupních trendů a podmínek na trhu. Aplikaci bude možné jako modulární software implementovat velmi rychle a reagovat tak na náročné výzvy, kterým dnes mnoho firem v oboru retailového prodeje čelí.


 
  

- Inzerce -

Pozvánka na webinář Infor pro potravinářské společnosti

Požadavky spotřebitelů na větší inovace a transparentnost produktů, stále se zvyšující tlaky na kvalitu a dodržování předpisů, těsnější marže, příležitosti pro nové prodejní kanály a dynamická pracovní síla, to jsou jen některé z faktorů, které posouvají dynamiku trhu až do bodu, kdy výrobci potravin a nápojů musí přijmout nový přístup ke svému podnikání.